Thursday, February 23

word of god

...tundmatu kunstnik oma ateljeed tutvustamas, malmö lähistel 04'

alustasin ettekannet teadaandega et ma mitte ei esita oma arvamust vaid absoluutset t6de, mis on mulle jumala poolt edastatud. 6igemini jumalate konsortsiumi poolt. ma olin viimane ettekandja, jätkasin öeldes et k6ik eelnevad ettekanded on olnud täielik saast, vale, keegi pole m6istnud olulist, vähesed kes aimasid unustasid selle millegipärast. t6in m6ned head näited. ja väga vähe läks aega kui kogu klass j6ledalt kisama kukkus, hulluks mölluks läks. mind syydistati k6iges. päris v6imas oli, aga kuna mul on alati 6igus siis mul oli yksk6ik. t6eline meelelahutus. kogu kursus on täiesti endast väljas ja tahab kallale tulla. hea päev. pärast tänati et t6e edastasin.
ma nyyd liialdasin natukene kirjandusliku pildi huvides, aga ainult natukene, see oli ikka päris päris.

eile, film oli lisaks soomekeelsetele ka rootsikeelsete subtiitritega, sellegipoolest ma ei saanud dialoogist aru. vaatasin pilti. film oli hea ja t6mbas ilusti pisara silma, m6tlesin et nutaks kohe peatäie aga jätsin ära, standardid. nutta on hea. Mar adentro

sauna j6udsin liiga hilja, istusin kylmal laval.
statistika kytab ära, kaks nädalat, homme viimane, heteroscedasticity...

homme saabub kylaline prantsusmaalt, jajaa

No comments: