Thursday, February 9

sellepärast teist halvem


Garpemberg, 2005 (fotopoe mängud). lendav metallkukk

Tegevuskohad: Paneelmaja Tartus; Pensionäride põrgu; Plikade põrgu.

Sigrid - Sa kujuta ette! Sel puskaripruulijal on jultumust mulle trepikojas vastu tulla ja irvitada, et ta on nii kõva joodik, et tema käes olevat käitegu minusugune vanamuttki ilusaks napsutada. No on vastik mehetükk ilma loodud!
...
Parameedik - See ei ole ometi tõsi! Sa sarvik - pool politseinikku Dmitrit, see on sulaselge deliirium!

Politseinik Eeva - Dmitri, kallis, sa elad, aga… alakeha… sul pole alakeha…

Pool politseinikku Dmitrit - Mul pole keskhardust ka… kas ma olen sellepärast teist halvem inimene…(Kaotab teadvuse. Siseneb Sigrid, endine, vana)

>>JUMALIK FLUIDUM, Olavi Ruitlane

ai raisk, no ei saa hoogu sisse

1 comment:

Mella said...

nii et kusi pyksis

mul alati tuleb see tenaleidi verbung meelde.

aga see teos tasub kiiremas korras lugeda, yle ja läbi

___________________________________
Sigrid - Ah mis sa ajad segast, kus sa oled enne näinud, et turuhoone räimel hing veel sees oleks.