Monday, February 6

koguaeg nädalavahetusest

laupäevane pidulik 6ppimine, vasakult loe, Tanja (fin), Anas (jor), Pradipta (ind), the great master me (est), Ashraf (bang) ja nupule vajutab Patience (nig). hetkel peangi k6net inimkonna arengust ja moraali ning eetika alustest. (pilt oli nii kole pidin lihtsustama)

et siis jällegi, nagu filmis, nagu lubatud, mitte et ma lubadusi täites liiguksin aga kui kirjanduslik illustreering. reedel nagu reglement ette nägi, oli ines, (s)indi, araabia poprytmid, kana ja viin. eesmärk oli vahelduseks ennast niisama kinni t6mmata, aga alahindasime ennast. kui otsa sai oli Anas väga magamas ja mina vastikult kaine. s6itsin tyhja pilguga kodo. eraldasin riiklikust viinatagavarast väikse piisa, kirjutasin k6ik ylesse ja korras.

laupäev oodatud pohmakat ei toonud. t6i valge pesu pesu ja poest leiva ja teed. 6htul koguneti, tundus kuidagi naljakas alguses, aga saime hoo yles ja maru hää oli, kes teadis midagi kes oskas rääkida, need pole ju yksteist tingivad, ega ka välistavad nähtused. Tanjal oli ka laps kaasas, mis tegi yrituse erakordselt p6nevaks sest laps lällas k6igist yle, keegi ei kurtnud ega nurisenud. Käis t6esti kirglit 6ppetöö, kisati ja vaieldi, argumenteeriti ja vajuti m6ttesse, arvati ja arutati. mindi s6pradena laiali. ja siis ma arvasin et kodutee ette tuleb v6tta, agaaga, ärra K6ikkaotanära tegi mulle kohustuslikuks meelelahutusasutuste kylastuse. Ma olin maru vastaline alguses, et kus nyyd mina, sedamoodi öösi ja v66ras kohas, eitea ikka ja raha ka ei ole. siis aga vabastati mind rahamuredest ja ma murdusin, r66muga. väntasime linna, kuigi harjub k6igega siis -25 on ikkagi rämedalt kylm rattas6iduks. linnas muidugi t6desime et midagi on euroopa asustatud aladelt ka siia kandunud, need meeletud järjekorrad klubi uste taga, ja siis rahvas passib selle kylmaga seal ukse taga tunde. oleks ju klubiteeki sisse astunud aga kylm kiskus väga tuppa. minu juhendamisel suundusime yhte nurgatagusesse pubisse. mis nagu selgus oli yks vägagi soe ja tore urgas, selline hea (kuigi minujaoks vähetuntud) Zavoodilik (ma olen Zavoodi kylastustes 25% m6nusalt l6uga saanud, ma olen seal käinud 4 korda, v6ibolla ka liialdan (6)). oli palju suure hinge ja egoga s6bralikke yksk6iksetesse klounikostyymidesse riietunud kunstiinimesi ja korralik suitsuvine. heahea. aga kodutee v6ttis ikkagi pisara silma.

pyhapäev oli pohmakas, 6ppimisest. tasakesi lihvisin oma arusaamisi eetikast ja kuulasin inest (iseendle ca 20X).

täna sooritasin edukalt eksami, oh kui hea on eksam ja seal käimine

____________________________________________
ja k6rvaharidust
Feist (keegi ytles et kui tema vanaema oleks iniet kuulanud siis Feist'i kindlasti)
eriti
Feist -- Gatekeeper (DoRight Remix Vocal)
via The Rich Girls Are Weeping
mis on yleyldse yks eriti magus pakkumine

No comments: