Wednesday, February 8

teenijad ja soe pesu

yks kursavend pole elus teed valmistanud. kohvitegemise 6ppis hiljuti ära. ma selgitasin ja tutvustasin talle ka teevalmistamise saladusi, arvas et sai p6hiideest aru, veel proovima ei hakanud. no et huvitav kyll t6esti. aga milleks siis teenijad on. nyyd ongi huvi et paljud kursakaaslased täisteenindusega majapidamistest tulevad, päris mitmed ma usun. peab uurima. ma purjetasin soome aasta alguses ja kogu siinviibitud aja jooksul olen kaks päeva ilma sooja pesuta majast välja astunud. ja hetkel ongi selline seis et yhekordse kaitsega jääb pisu kylmaks. kasutan siis topeltkylmakaitset, ehk kaks paari soojapesupykse, sinised ja punased. hea soe on.

3 comments:

Mella said...

ja ei l6pe ega l6pe, värvide mäng. p6hjamaade meeldiv agoonia. kubujussindus. värvilembust tuleb t6deda.

usutavalt

Mella said...

vikerkaar just nimelt
vikerkaar

vikerkaarena
vikerkaarel

viker- KAAREL (no se kuulus)

dihvdong

Mella said...

on juhtunud nii et praegusel hetkel olen ma t6esti dihliiriumin, no eile oli yks pidu ja siis ma komistasin, tahtlikult, jälle, sööklatädi ytles ka et ma olen kuidagi aeglane täna, meil on noored sööklatädid, naeratavad, ja neile meeldib kui sa kiitos ytled. ja eile sain ma l6puks jälile mysteeriumile et kes on see peaaegu k6ige ilusam inimene keda ma viimasel ajal näinud olen, see on yks tai kodumajandaja, m6nele on ikka tunduvalt rohkem antud, toda moloilo ja kurve. no me oleme kutsutud 6htusöögile, ohoo

___________________
rohkem armsaid verificatsioonis6nu