Sunday, February 12

opium canabis


sellise pildi tegin ykskord. alnarp 03'


pyhapäeval koolis ikka olla hea, töö minust inimest ei tee aga sellegipoolest. mitte enne kui k6ige viimasel minutil. Here the narrative of fairytale forestry comes in, sellise asjaga tegelen. Kui tore ikkagi on rootsi metsatööstus. Juhtus kuidagi nii et kutsuti mind synnipäevale, yhele soomelasele keda ma kunagi palju aega tagasi eesti kohtasin. Selline viisakas värk oli, eriti peen tai köök (eriti peene tai neiu poolt) ja igalyhel oma alko kaasas, sellega ma ei arvestanud, ja parem ongi, saan täna eetikaga tegeleda. No kas hakkame jooma kysis synnipäevalaps kui suurem osa kylalistest oli lahkunud, ma muhelesin liigutatult, aga me ikkagi ei hakkanud jooma, maeisaanudki aru et kas lihtsalt pole seda tyypi vennad v6i on häda selles r6vedas hinnas. Mingi hetk liikus rahvas kluppi ja mina olin tugev, liikusin voodisse. Täna on rahvusvaheline magistrite jalgpallimats, ma lähen tantsutydrukuks. Ja enne veel kui tuleb tuleb öö, peab muinasjutule kriips alla saama.

ja neljapäeval oli see välisyli6pilaste saunapidu mis v6ttis hea hoo sisse, tehes reedest m6nusa nullpäeva. läks lepase reega, sain tundma tai kodumajanduse printsessi ja palju inside kanada teemat. anttil ei tulnud minu nimi meelde ja tal oli kohe nii kahju et ta tahtis palju viina mulle osta, ta oli väga tänulik et ka minul tema nimi ei meenunud. laval oli k6rghetkel neliteist inimest. peale sauna ma hullult higistasin näost kogu aeg, see oli naljakas. palju häid inimesi oli. harjaga aeti sealt minema

Esmaspäevast läheb väga väga t6siseks 6ppetööks. kogu raha eest

No comments: