Monday, February 27

international treaties

...
terehommikust, on esmaspäev ja meil oli just "research methodology" eksam, oli huvitav (ma ikka veel ei ole kindel mis on exception fallacy ja ecological fallacy). reedel saabus kylaline parantsusmaalt, laupäeval täiesti juhuslikult sain anduda (viimasel ajal juhtub harva) oma yhele n6rkustest, diesel. muud head sattus kah. 6htul oli karneval, saksa lingi korraldatud, palju rahvast tuli ja paljud olid t6siselt v6tnud kostymeerimist, kirev oli. ma j6in lahjat 6lut ja liikusin liiga sirgelt. hilja yles vara voodi. pyhapäeval oli igasugust vertikaalset tegevust ja jordaania vastuv6tt ja suur 6ping, kuuekesi.

eelmine nädal saabus Additional Principal Chief Conservator of Forests & Managing Director, Tamilnadu Tea Plantation Corporation [& Visiting Professor, Forest College & Research Institute, Mettupalayam, India] kes hakkab meile kaks nädalat rääkima. "problem oriented course on international treaties in forest and wildlife and their effect on communities", k6la on v6imas.

homme tuleb kolida väljasisse. yyrileping l6ppeb ja edasi satun(me) heade inimeste juurde ulualusele. maroko hea inimene, l6una aafrika hea inimese (hetkel rootsis, Alnarp) pesa ja vaikne soomlane. kolimine

ja mul on hea meel et mets hiina keeles toob siia, ma kysin järgi

1 comment:

Mella said...

mul pole ka midagi öelda, mul on nii kiire et eiteagi, aga 6igepea algab teadagi mis.

ja kui kunagi olid vastlad siis ma ei pannud tähele.

toredat igavust