Friday, February 17

Degrees of freedom

...
igapäev on päev. väga hästi. reedel oli pidu ja räägiti väga valjusti ja naabrit tahtsid miilitsaid tellida aga millegipärast ei teinud seda. k6igil oli yksk6ik, korraldajasakslane käis mureliku näoga ringi aga sellega harjuti. sain nokatäie otse mehhikost toodud tekiilat, oli t6esti mahe. rääkida inimestega asjadest naguikka ja lahjat 6lut (askeedielu).

ja laupä oli kirjutamine ja siis Anase juures 6htusööming ja siis kutsus yksteine jordaanlane sauna meid ja saunas oli ka yks mehhiko modell ja yksteine jordaanlane rääkis talle kuidas joensuu klubis naisi sebida, see oli päris naljakas, sest ta tegi seda sygava t6siduse ja uhkusega. teinejordaanlane on ka modelli masti (ja paistis et ta on rohkem kvantiteedi peal väljas) ja ta rääkis tydrukutest kes enam ei tahtnud temaga puudutamist jätkata kui päritolumaa selgus. et rassism on siin ysna teema. peale sauna oli sookysimuste intervjuu hispaanlastega, selgus et neil on olnud v6rdne ja tore. laua peal on peale muu ka mee sees mandlid ja kreeka pähklid. neil sai eile kaks aastat.


pyhapäev oli eritihea, käisin rattaga juhuslikult s6itmas, ehk et suvaliselt keerasin paremale ja vasakule, vedas mul, ilusatesse kohtadesse sattusin. pärast tuli hea rymatus. kell kuus aga olin kirikus, rahvusvaheline misseöeldaksegi teenistus v6i see noeiteagi oli. rahust, lauldi (ma seda m6istagi ei teinud, häbenesin ja ega ma pole ka selle teema vänn), palvetati (ma seda m6istagi ei teinud, niisama), kuulati (seda tegin kyll hoolega), raha koguti (ma seda m6istagi ei teinud, tundus ebamoraalne jumalale pistist pakkuda ja mul p6lnd kopikit kaasat, v6lgu ka ei hakand v6tma), patud kahetseti (ma seda m6istgi ei teinud, no t6esti), ja pärast söödi v6ileiba ja joodi teed (seda ma m6istagi tegin). Patience oli kah seal, tal oli hea meel et ma tulin, mul oli kah. ta v6tab seda asja päris t6siselt. kirikus tasub käija, ma räägin. edasi suundusime nepaali teed jooma. peole ei läinud, kuigi kutsuti, vahepeal on nii (kirjutasin).

täna muidugi eriti hea päev, mul nimelt saabus l6puks (ilmselt taevast) idee. millest kirjutada, kui jääb aega, teine magistritöö. tahan v6rrelda meetodeid kuidas arvutatakse (ennustatakse) liikide väljasuremist. tulemuste varieeruvus on huvitavalt suur, teatavad teoreetikud pakuvad kuni 100'000 aastas, teatavad praktikud on suutnud t6estada 1 liigi väljasuremise aastas. ja vähe kajastatud uute liikide teket. ja tahaks v6ibolla ka väikese uurimuse läbi viia, et kysiks valitsustelt ja ENGO'delt ja teadlastelt et mis nad arvavad, palju aastas liike välja sureb, miks, kus, kuidas, jne. idee maksab. ja siis v6rdleks. oioi, nalja saab. m6nele ikka on antud. see on muidugi sellest skeptitsismist.

ralli, muna, "I have been forgiven for what I will do". k6lab hästi

No comments: