Thursday, February 2

Keskonnaeetikast ja niisama

see on nyyd väga julm yldistus, vigane, aga ideena kandev, soovi korral saaks doktoritööks arendada, ysna väheuuritud teema, värske (valmistatud meie metsanduseetikakursuse raames, see on siis mis ma tegelikult teen)

aga mitte sellest
vaid ikka muusikast ja ingest (nimelt)
ja juba tutvustatud teisest bändis The second band

we all fall in love in the end

the boys and girls on the mtv they sing about money and being free
because who needs a soul we can have a tv
or a car

Bellystings & sunshowers

aihää
ma j6in eile saunas seda lahjat 6lut (2,4) ja mul oli hea meel
täna ja homme on presentatsioonid ca. 25 kokku
katus oh katus
______________________
pasunapiilu

2 comments:

Anonymous said...

ai ai ai. kuule mella, et sinu meil on ikka veel gmail? jah? ma saadan sulle pilte, kui internett on makstud, kinni. ja saab jälle lahti ja siis ongi kõik hea
hea poiss

soome, ilus oled

Mella said...

oli see vast ilus 6htu.

ja ma jälle r66mustan ja jaapanikeelselt laulan

unedele rohkem

soomeloome
elu pärast soomet