Monday, January 16

Svetlana sucks lemons

This Side of the Blue

Svetlana sucks lemons across from me,
and I am progressing abominably.
And I do not know my own way to the sea
but the saltiest sea knows its own way to me.

Written by Newsom

see pole sinisest esmaspäevast
et siis nädalavahetus
ja nagu oli arvata, v6is eeldada, prognoosida ...
läks hästi

k6igepealt on reede ja kogu metsarahvas koguneb moodsasse p6hjamaisesse saun-peokompleksi, kaasa on v6etud söögi ja joogipoolist ja ongi hea olla. käidi saunas ja tantsiti ja vahiti niisama, nagu ikka. kui kell on sydaöö on pidu läbi, ma kaalun varjante ja otsutan olla akriivne. vana vend Anas on linna diskuteeki kulgenud ja ma lihtsalt niisama lähen temaga ukse peal kokku saama, olin lausa veendunud et ei hakka ennast diskuga karistama. Anas on kohtumise hetkeks saavutanud keskmise joobe ja mingil hetkel otsustab ta mulle diskokylastuse kohustuslikuks teha. aus6na- p6iklesin, puiklesin ja vingerdasin, l6puks aga pidin alla andma sest tekkis selline ne uvazaajes seis. kuna mu finantsseis ei luba sääraseid prassimisi v6ttis Anas selle osa enda kanda, no ta lausa n6udis. läkski diskoks. juba ylariiete hoiulauas avastas mu yks valge lumehelbeke. edasi läks lahja alkoholi, peavooli disko (+fennougri hiphopi) ja silmsideme saatel. oli laadna ja 6nneks suutsin vältida hetke mil ma oleks pidanud lumehelbekesele seletama seksuaalvähemuste eluolu euroopas (mul on viimasel ajal selline huvi). ja kui pidu sai läbi oli mu kamraad j6udnud raske joobeni ja kodutee möödus iga 100 (vahepeal kymne) meetri tagant rattaga hange kukkudes ja m66dukalt märatsedes. jube jebla oli see kodutee. kokkuv6ttes aga edukas nädalavahetuse algus.

laupäeval olin kutsutud rahvusvahelisele (jor, l.af, mar, est) araabiapärasele l6unale. lähisidamaiselt kypsetati kana ja lammast ja riisi. pleen

kell 10 lapuäeva 6htul koguneti teaduspargi juures et sealt edasi suunduda jahtklubisse. huvilisi rahvusvahelisi yli 6ppijaid oli yle saja. jahtklubi sai täis noori ja edukaid ja ilusaid (kindlasti ka reeglikinnitajaid), oli kohe eriti m6nus, tutvusin heade inimestega, lasin ennast esitleda kui vuntsidega hullu. mingiks hetkeks olin ma manustanud natuke alla kymne 6lle ja minus tärkas väga harva tärkav tantsumonstrum, k6ik kulges, liugles ja voolas meeldivalt. ei mingeid agasid.
6htu nalja tegi keegi tundmatu maiteamismaalane kui Anas'ega uksel suitsetamas kaasas olin (ma hindan k6rgelt suitsetajate unikaalset sotsiaalset staatust ja systeemi, seega kaasan ennast huvi korral, kui mittesuitsetajast vaatleja.) j6udsid peole keegi noormees ja neiu kes pärisid meilt kas sees ka alkohoolseid jooke pakutakse, saades teada kurva t6e- ei, kahetsesid nad et midagi kaasa ei v6tnud. pakkusin välja et v6ib juhtuda et keegi yli6pilasesinduse esindaja näiteks saab myya m6ne koguse joovastavat vedelikku. noormees tegi suured silmad ja ytles et see oleks ju illegaalne, jah, on kyll, vastasin ja vajusin m6ttesse.
aga hea pidu oli, t6esti.

pyhapäev oli voodi ja telefon ja muusika ja ööylikool ja lugemine ja paastumine

täna hommikul avastasin et olen ära kaotanud oma ratta luku, imelik

vahetuvad nädalad
kuulake mida Newsom harfi k6rvale lauldes jutustab

No comments: