Tuesday, January 31

nädalavahetuse menetlus

juba on päris loogiline olla.
eitea eitea, v6i samas, eks ainult harjutamine tee meistriks ja ma olen ikka kaugel olnud

niisis, eesti metsayli6pilased käisid joensuus
maihakka keerutama, reedel jäin saunapeol ootamatult magama ja järgmine päev sain kuulda et mingi hetk olevat ma automaatselt lahkunud. läksin rattaga. laupäeva hommikul, v6i noh l6unaajal katsetasin (isegi 6llega meelitasin) aga ei , mingi kuue paiku sain liikuma, jordaaniakylas pakuti maksa ja neeru ja nigeeriakylas pakuti teed. edasi oli tarvis liikuda Amarillo'sse (tasub paar sekundit, hyva saundi), mis on ikka päris aukartust äratav nimi. seal oli tuhande meetri (loe 30) pikkune järjekord, sest samast uksest saab kolmele korrusele. aga mulle anti huvitavat teavet ja siis ma läksin samas majas olevasse hotelli ja keegi hotellikylaline avas ukse ja mina järgnesin ja siis varsti olingi amarillo's. ei pidanud ootama ja ei pidanud maksma 12jeurot, ega mul polnudki. jano seal oli huvitav, valdas selline tähes6dade tunne mis muutus eriti tugevaks kui lavale astus london mc (no kuulake ise), vaijummalukene. aga vahelduseks oli huvitav tähes6dade kontekstis eestlastega salaja sissetoodut (soome tydrukud v6tavad pläskuga viina) ja ka heade inimeste poolt ohverdatud joogikesi manustada. edasi liikusime kellegi soome metsayli6pilase eluasemele, seal jätkasime meeldivat vestlust, väga hea oli jällegi. järsku oli hommik, ärkasin poolikul diivanil, leidus veel m6ningaid eesti6llesid. nii m6ndagi amyseerivat v6is märgata. varsti pandi mind linnas maha ja auväärne ekspeditsioon lahkus. ma läksin järvele ja lebasin jääl ja lumel pool tundi, ilus oli. 6htul j6in igaks juhuks nokaotsatäie viina ja kirjutasin. esmaspäeval oli k6ik nii suhteline.

väga head und sai ka näha

No comments: