Friday, January 27

sauna6htud

peeglike peeglike

nyyd siis jutus nii et Joensuu ylikooliga tulid tutvuma tublid eesti metsayli6pilased (EMEUS), mida ma teadsin. mida ma aga ei teadnud on see et nende seas tulid ka kolm minu endist kursavenda. see lisab yritusele kaalu. eile oli laialdaselt harrastatav s6prussport b6uling ja tasane pubikylastus, täna aga on sauna6htu. kui eestlased ja soomlased juba sauna6htut pidama hakkavad siis pole raske ette kujutada. ma olen päris kaua eemal olnud sydamlikust saunajoomingust. oh

l6puks ometi on olemas ka idee discussion paper'i jaoks-

Fairytale Forestry

mis räägib rootsi metsamajandusest ja selle muinasjutulisusest. millega seoses on mul vaja lugeda tuhat lehekylge ja leida tuhat arvamust. sellega tegelen ma 6ndsal saunapeojärgsel (eksootika siiski) laupäeval ja ka pyhapäeval ja nii edasi.

usaldage oma k6rvad spetsialistide kätte

No comments: