Thursday, October 20

Kondenspiim

Juhtus kuidagi nii et vaatasime eile 6dagu rahulikult peremehega jalgpalli, no meil on elutuba aga telekas pole seal, telekas on peremehe ja perenaise toas, j2relikult vaatasime nende voodist. Ja kui jalgpall otsa sai juhtusime k'o'o'ki, inglisemaalt oli tagasi saabunud Andrew, tal oli pudel kanget kohvilik'o'o'ri, maitses rangelt. Peremehel tuli hea m6te jooki maitsvamaks tuunida ja t6i pudeli baileys't, mix kaotas baileys'i klimpi t6mbamise tagaj2rjel oma kaubandusliku v2limuse, sellega kaasnes enamuse vastumeelsus segu manustada (nad isegi m6tlesid seda h2vitada aga ma sain k2e vahele). Tuli kasutusele v6tta 22rmuslikud abin6ud, vanade kokteilisegajate salaretseptide varamust, lauale toodi suur purk kondenspiima, jammi. Kondenspiima lisamine mixile ja hoolikas segamine andsid oodatud tulemusi, minu arvates, teised j2id eitavalt 2raootavale seisukohale. J6in ja tundsin r66mu. Mindi s6pradena laiali.

Ma l2ksin kolme klaasiga (supermix, plain kohvilik'o'o'r, vein) oma tuppa, raiskamist pole ma kunagi sallinud. Yle'o'o' jooke s2ilitada poleks 6nnestunud. Seega on mul nyyd huvitav olla (kirjanduses ja igap2evaelus kirjeldatud ka kui pohmakas). Ja ma tahan netis pilte vaadata ja asju uurida. Ma ei taha valmistuda 6htuseks internetivestluseks, kirjutades synopsist artiklile "Are Women Important in Sustainable Forest Management?" (Colfer, C.J.P. 2001) v6i artiklile "Woman’s role in forest based systems- A case study from Himachal Himalayas of India" (Punam and Atul. 2001).

""Let’s celebrate, let’s have a hot dog

No comments: