Wednesday, September 14

Prisoners Dilemma

Ehk siis olid poliitikapäevad (Helga Pülzl, BOKU) ja ma ausaltöeldes kohkusin hetkeks, poliitika politoloogia ja kogu see värk kokku on esmapilgul kuiv, väga kuiv. Pole veel ka yhtset EU metsanduspoliitikat, seega on systeem metsamehe jaoks väga keeruline. Ega ma vist ei suuda oma m6tet edasi anda, las ta siis jääb.
Hea on aga see, et meie 14. rahvuselisse perre on saabumas uut ja värsket verd. Nimelt pidavat kohale j6udma Portugali, Tanzaania ja Indoneesia esindajad. Seega saame tulemuseks 17. Jumal tänatud et meil rohkem presentatsioone ei tule. Eile olid ju "rahvusvahelise mestanduspoliitika m6ju kodumaisele metsanduspoliitikale ja rahvuslikud metsandusprogrammid" presentatsioonid, peale 10'nendat oli juhe ikka liiga koos. (Hispaania metsadest on puidu saamise eesmärgil majandatud 5% ja Nigeerias pole yhtset metsanduspoliitikat, peamisetl poliitilise ebastabiilsuse t6ttu)
Homme juba tööstus ja turud.
Veel et lisaks meie kursusele on siia nädalaks maandunud ka grupp prantsuse keelt rääkivate Aafrika riikide metsandustegelasi. Tundub et paljud neist on suguharu pealikud, huvitav riietusstiil ma m6tlen. Homme on meil yhispidu.
Karneval.

Ma ise ei oska hinnata aga tundub et mul on eestikeelse loogilise teksti konverter pisut broken, andeksii. Grammatikast me ei räägi, eks.

No comments: