Sunday, September 18

Et olla daam, ma kannan kõrgeid kingi

Täna lendas Prantsusmaale tagasi kylaline Prantsusmaalt. See planeeritud kylaskäik purustas minu illusiooni askeetlikust elust ja t6elisest, puhtast ja sygavast vaesusest. Siiski mitte jäädavalt, taas saan ma rahuloluga t6deda, et minu kontojääk on 150 rootsi kuningriigi krooni. Lisalaekumisi lähiajal pole oodata. Järelikult lähen täna kalale. Ega ma ei väida nagu oleks see kylaskäik mind sellepärast kurvastanud, kindlasti vastupidi.
6nneks on mul olemas pilet "From Skavsta Stockholm(NYO) to Charleroi Brussels(CRL) Fri, 23Sep05". Seega lendan Belgiasse, sealt s6idutab mind uhke auto Prantsusmaale, vanasse heasse st. Valery'sse, kus ma ennast terve nädalavahetus hästi tunnen.
Aga mis saab edasi? eks paistab, vast kutsutaks soojale maale.

Kord nädalas üks daam teeb maniküüri.
Kord aastas on ta enda vastu aus.
Sa elad minus, kuid ei maksa üüri.
Siinkohal tuleb teha mõtlik paus.

Doris Kareva

eitegi kas tohib sedamoodi luuletusi edastada aga ma ei suuda kiusatusele vastu panna.

No comments: